tisdag 13 mars 2012

Första kursdagen...

....avklarad här hemma vid köksbordet. Jag går reccurrentkurs och den första biten bestod av kurser på nätet samt fyra tester. Jag klarade alla!
Imorgon väntar emergency cases på Oxford Aviation Academy.
När mina test äntligen var färdiga begav vi oss ut i solen för lite frisk luft.
Dunjackorna var too much! Det är så det ska vara i mitten av mars...

L'ecole National träffade vi på min gamla chef (designern) och Keila drog iväg honom till en närliggande affär och tvingade till sig en djurbok. Hehe

Shoppingtjejen vet redan hur man lindar killarn runt fingret ;-)
"Titta mamma, vi haur hannlatt!"

"Titta pappa Älg!"

Håller ställningarna i butiken.
Jag kan inte fatta att jag nästan bodde i den butiken när jag var gravid...
Saknar det.
Kolla in L'ecole National, verkligen fina grejor vår vän gör.

Vi hämtade ut Pomp de Lux-grejorna idag och jag har kommit fram till att jag inte är en Pomp-tjej.
Nä, jag är nog mer en klassiska barnkläder-tjej. Så nu vet jag det till nästa år ;-)

3 kommentarer:

  1. Fast det där linnet/klänninge på Keila är ju inte helt fel... ser ut att vara dansvänligt också ;)

    SvaraRadera
  2. Känns som pomp kläderna är lite mycket?? Och ballongigt 😊

    Vissa saker är säkert söta.

    SvaraRadera
  3. Jag har också trott att jag varit en Pomp tjej... kläderna är assöta och jag har köpt på mig en del på varje party, tyvärr hänger dom kläderna oftast kvar i garderoben... Så i år blev det bara dom bästa ribbade baströjorna, inget annat.

    SvaraRadera