tisdag 27 mars 2012

Kärlek till jackor

Keilas fina vårjacka kommer från Petit Bataeu och inhandlades på ett stopp jag hade nånstans i Tyskland. Den är supermjuk och mysig och så kan man vända ut och in på den och ha den helt blommig om man vill. Den kommer vara perfekt svala sommarkvällar.

En liknande finns på Petit's hemsida.
Och är också fodrad med fint tyg som man kan vända in och ut.

Hittade en söt till pojkar med. Visst?
Bilder från Petit-Bataeu.com

Ett annat alternativ är Jacadi's underbara tjocka koftor som kan användas till jackor.
De är stickade och fodrade. Jättefina! Och lite dyra då såklart...

Ljusblått passar jäääättefint till en lillebror ;-)
Bilder från Jacadi.com




8 kommentarer:

  1. Tack!!! Då ska jag beställa den blommiga !

    SvaraRadera
  2. Den randiga pojkjackan hade vi till Agge förra sommaren. Värsta bästa köpet ska jag säga! Keilas jacka är skitsöt!!

    SvaraRadera
  3. Åh Keilas jacka är så fin! Tur du inte har tvillingar Danni, då blir det dyrt haha! Kram Ida

    SvaraRadera
  4. Nu har jag suttit och klickat på petit sidan men hittar ju inte jackan. Under vilken kategori? Trög......

    SvaraRadera
  5. Mmm en ljusblå kofta till lillebror är ett måste i sommar!

    SvaraRadera
  6. Åh har du inte sett nån söt beige jacka någonstans? =) Jag har hittat jätte många söta, men alla är rosa, och jag är sugen på en beige till Ella =) Puss puss!

    SvaraRadera
  7. Fin blogg och bra initiativ med insamlingen till cancerfonden/Sophie. Det finns mycket styrka att kanalisera konstruktivt - det känns som att du gör det - till dina älskade och även till andra lite längre ut i periferin. tack.

    SvaraRadera
  8. Fin blogg med mycker kärlek, Fint initiativ med insamlingen till cancerfonden, du verkar uttrycka mycket engagemang och styrka konstruktivt, både till dina närmsta älskade och till andra runt omkring. Du känns viktig för många.Tack!

    SvaraRadera