torsdag 29 mars 2012

Eh eh...

...etta aldrig skaffa barn med ett års mellanrum. Jag beundrar er mammor som gjort det.
Idag har vi passat Vendela från 8.00 till...ja hon är fortfarande kvar. Så vi kör en dag till imorgon.
Hujeda mig!

Frühstück early in the morning.

Sen lite Saltkråkan såklart med "beppar", "bappar" och "tyttar".

Malin gifte sig med sin kärlek medans Stina från stan kissade på golvet...

Tänk om de kunnat sova middag i fem timmar..

Lekplatshäng!

Skitiga ungar måste kvällsbada.

Pyjamasmys med potatisskruvar till "Honkas" (Pocahontas)

Pontus och Matteo kom förbi och lekte en stund.

På säkert avstånd från tjejerna...

Och så avslutade vi det hela med kalkongryta och dans. Tjejerna sover äääntligen gott och jag önskar jag fick sova iaf i 20 timmar.. Men om väldigt få timmar visslar Keila på mig.

"Askungen, Askungen..."

1 kommentar:

  1. Så jättesöta småtjejer,ser ut som syskon. Var bara tvungen att kommentera, underbara tjejer.

    SvaraRadera