torsdag 15 mars 2012

Calzedonia

När jag bodde i Milano älskade jag att handla lyxiga underkläder och strumpbyxor ifrån Calzedonia. Jag köpte även massor av fina nattlinnen och bikinis. Och det är inte så dyrt.
I alla fall inte i Italien.

Därför blev jag skitglad när jag hittade ett Calzedonia på mitt senaste stopp. Jag passade på att bunkra upp med marinblå strumpbyxor med stöd för oss som flyger mycket och så hittade jag så underbart söta strumpisar till Keikei. Ja, Venna fick också.

Ett par av strumpisarna var med söta fåglar på och små rosa blommor.

Är pappa på terrassen!?

2 kommentarer:

  1. Gud så söta kläder!

    Jag ska till Milano nästa vecka (makens 40-årspresent)så nu undrar jag om du har några bra tips på saker vi måste göra och se.
    Även om du har några bra restuarangtips (har en kräsen man:)

    Kram C

    SvaraRadera
  2. Haha finns det någonting jag vill ha så kan jag ge mig tusan på att det finns i ert hem, lyllosar! Kram Ida, ja, maja å lillys mamma 🐶

    SvaraRadera