måndag 5 mars 2012

Sömntutan

Keila är så jäkla svårväckt. Hade hon fått bestämma så hade hon gärna sovit till halv elva, elva.
Hon borrar ner huvudet i kudden när jag kramar henne och försöker väcka och så hör man där långt inne bland fjädrarna "näääh".

Idag när vi steg upp smög hon in i sitt lilla hus i lekrummet och "vilade ögonen". Sedan "gycklade" vi till dagis för om en stund ska jag flyga till Ålesund. Jag vinkar till Erik, Monica, Hildegunn och barnen för vi är bara på norsk mark i lite drygt en timme. Sen bär det av mot Amsterdam.

Vad ska ni göra idag?

"Vilar ögonen" innan påklädning och dagis ;-)

6 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag ska ut och flyga imorgon och är förkyld! Är livrädd att trumhinnan ska spricka som man hör så mycket om och att det gör skit ont!! Har du nåt tips? Nässpray självklar, men nåt annat också kanske :)

    SvaraRadera
  2. Härligt med morgontrötta barn! Här hör man - Mamma, jag är vaken nu! från Linneas rum varje dag innan kl 7 :)

    SvaraRadera
  3. Goa, söta unge, pussa henne från mig och vinka från mig också.
    Hälsa Henrik så gott o stor go kram.
    Essie

    SvaraRadera
  4. Vilket flygbolag jobbar du för?

    Jag bor i holland och flyger till Gbg ibland, men verkar bara vara KLM som drar dig.

    SvaraRadera
  5. Men när lägger hon sig på kvällen? Helt galet ju =) Malte somnar vid halv åtta ungefär och sover sen till allt från 6-7.30... men vi lämnar ofta på dagis 6.30 så det har väl blivit en rytm som man inte riktigt kommer ifrån...

    SvaraRadera
  6. Hos oss har vi världens morgon piggelin, allt efter 06 gör mig glad;)

    SvaraRadera