torsdag 8 mars 2012

Det var dags

Idag var första gången jag stod på ett löpband på flera år. Skrämmande va? Jag är visserligen inget fan av träning. Jag tycker det är mördande tråkigt och hittar på alla sorts ursäkter...
Men idag blev det av. Min kropp har börjat säga ifrån. Min rygg är så kass och jag hatar min hållning så nu måste jag stärka den.
Jag powerwalkade på bandet en halvtimme och sen gjorde jag lite ryggövningar i styrketräningsrummet.

Jag hatar att träna när andra ser på och tror ni inte att Mr Captain himself kommer in när jag ligger halvdöd över en pilatesboll? Då var träningen över och jag skuttade upp här på mitt hotellrum.
Men det känns härligt i kroppen. Imorgon provar jag ett annat gym i ett annat land.
Drömmen är att kunna säga:
Släng dig i väggen Jennifer Aniston.

Hej vad det går...

2 kommentarer:

  1. Du får testa Nordic Military Training! Måndag och onsdag ute i Bulltofta. Garanterat roligare än löparbandet! :-)

    SvaraRadera
  2. Åh nej har du också börjat träna, vad händer med världen ;)

    SvaraRadera