lördag 31 juli 2010

Kommentar-svar

Jag fick så fina kommentarer på Keila 3 månader-inlägget att jag var tvungen att svara på dem här så att de som inte har blogg ser att jag engagerar mig ;-)
Jag tycker så mycket om när ni kommenterar, så fortsätt med det.



Natti sa...
Känner igen känslorna. Min dotter är 3veckor men det känns som att hon alltid varit med oss!! Älskar din blogg och extra roligt blir det att läsa eftersom jag är fr Malmö:) undrar var du köper keilas kläder hon har alltid så fina kläder på sig.
Och var du beställde dopinbjudningarna?? /Natti

Natti!
Vad mysigt att du också har en flickebebis. Vad heter hon? Var i Malmö bor ni?
Tack för den fina kommentaren.
Jag har köpt en hel del av Keilas kläder i Tokyo, när vi var där i januari. Dem har fantastiskt söta babykläder där. Annars går jag loss en del på de vanliga HM, Kappahl och Lindex. Och så smyger jag in lite från Baltzar Barn. Jag älskar att shoppa till lillsnäckan. Men smakar det så kostar det...
Dopinbjudan är från Vistaprint.se. 40 inbjudningar och 40 kuvert för ca 400 kr med frakt. Men beställ i god tid!
Kram



Anna sa...
Fint inlägg. Du verkar vara en så bra mamma till Keila:)

Tack Anna! Det är det finaste en mamma kan få höra. Lycka till med allt nu. Följer dig i bloggen ;)


Annelie sa...
Ja, visst är det underbart att vara mamma! Finns inget bättre! Och visst hade jag lite rätt när jag sa att man aldrig blir densamma igen;) Grattis på er fina tjej på 3 mån dagen! Kram Annelie (Alvars mamma)

Ja Annelie, du hade så rätt så. Man blir aldrig densamma, på ett positivt sätt! Jag saknar inte den jag var utan Keila. Mitt liv är så mycket rikare nu. Snart får jag bannimej hänga med på en av era bebisfikor. Jag vill ju höra allt om bröllopet! Lycka till idag



vera sa...
Finns ingen större kärlek än den till sina barn!Så e det bara! =)
Sorgligt att inte alla barn föds i sånn kärkek bara=(
Men Usch, det orkar man inte tänka på för då mår man bara dåligt!
Ja du Danni, jag säger det igen... Lilla Keila e verkligen en söt liten tösabit!!! Kram

Usch ja Vera, vissa barn far så illa. Jag vill heller inte tänka på det. Jag stortjuter när det händer barn något på tv. Är det så det ska vara nu eller?
Dina barn är också söta små bitar ;-)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar