onsdag 14 juli 2010

En dag på stranden

Inatt sov jag hos mina föräldrar för att Henrik skulle jobba sent. När jag inatt inte kunde sova på grund av att mamma tvunget skulle titta på en skräckfilm (!) ringde jag Henrik som jag visste nyss slutat jobba. Det visade sig att han glömt sina nycklar i vår bil som ju var hos mina föräldrar och var alltså utelåst. Vi ordnade det så att han lånade en kompis bil och vid två-tiden kom han till Trelleborg där jag väntade.
Keila sov gott i gästrummet där jag bäddat så vi satte oss i vardagsrummet där AC'n är och drack ett glas rosé och snackade. Det var precis som förr i tiden. Vi två, ett glas vin, tystnaden och så kärleken så klart. Gud vad jag saknat det...

Idag på morgonen körde vi, flickorna i familjen, till stranden och solade. Det blev Höllviken och kanalen. Jag har så klart bränt mig och har ont som fan på näsan. Typsikt mig!
Imorgon ska jag inte vara i någon sol överhuvudtaget, det blir Gyu Cheezu på Koi med Luisa istället.
Nu ska vi dricka äpplejuice och se Sex and the City. Jag, Henrik, Keila och Bibbi-san.

Ha en mysig kväll

2 kommentarer: