fredag 23 juli 2010

Dopinbjudan

Imorgon är det äntligen dags för dopet. Här är vår inbjudan som har gått ut till våra nära och kära och det visade sig att endast ett fåtal har tackat nej så vi blir nästan 50 personer imorgon. Jättekul!

Framsida (klicka för större bild)

Baksida
.....................................

Vi har fått mycket beröm för den fina inbjudan av folk som ringt och tackat ja.
Nu ska jag återgå till förberedelserna här hemma hos mamma och pappa.
Imorgon blir det en tidig morgon, det ska dukas, hämta tårtor och marinera kött.
Och så ska vi pimpa hela trädgården och fiffa till Keilas mamma...
Det är en väldigt speciell dag för mig,
jag ska ju döpa mitt första barn!

4 kommentarer:

  1. Då önskar jag Er lycka till =) Hoppas Ni får en fin dag

    SvaraRadera
  2. Lycka till, och hoppas att allt går bra! Ser fram emot att få läsa och se bilder sen! :) Kram

    SvaraRadera
  3. Lycka till imorrn och ha en underbar dag! (skönt att det löste sig med prästen) kram på er

    SvaraRadera
  4. Du har också fin fina bilder!
    Eran lilla Keila e bara så SÖT!!
    Naaauew=)
    Så fina inbjudningskorten var!
    Det var annat än mina hemmagjorda det haha=)
    Å så skönt att ni fick bytat den sur prästen och fick precis som ni ville=)
    (för det e ju faktiskt så det ska vara!)

    Absolut en vellinge dejt snart!!
    När kan du? Kram

    SvaraRadera