fredag 2 juli 2010

2 månader

Jag glömde ju nästa bort att skriva att vår lillskroouutt blev två månader i onsdags.
Halledaaau, två månader. Hur gulligt är inte det?

"Hur gammal är du?"
"Jag är två månader."

Fina lillstrumpan har funnits i mitt liv i 60 dagar cirka. Det känns så lite med tanke på hur mycket hon tillför. Varenda sekund andas jag henne, ser in i hennes ögon och gråter av lycka när hon ser mig. Vilken underbar flicka du är Keila. Att vara din mamma, att ha just dig som min bebis. Vilken tur att just vi två träffade varandra.
Jag ser mig inte som en mamma. Jag är en Danni fast jag har en bebis nu.
En Danni med Keilis.

Tänk så många år vi har framför oss och så mycket roligt vi ska hitta på...

Jag älskar dig

8 kommentarer:

  1. Helt galet vad tiden går... Känns som man alltid haft dom...
    Och hur mycket kan man älska någon? Man vet nog inte riktigt vad kärlek är innan man har fått barn. Inte så att jag inte älskar M, men Leia går lätt före! =P

    SvaraRadera
  2. Tiden går otroligt fort. Lilla Tove är redan 38 dagar :P

    Vilken fin bild på er båda!

    SvaraRadera
  3. Världens vackraste mamma till världens fiiinaste Keila. <3 / Moster/gudmor Olle :)

    SvaraRadera
  4. Vad fint skrivet!

    Hur läskigt det än verkar för mig att vara mamma så vill jag uppleva just det du skriver om här.

    SvaraRadera
  5. Vad fint skrivet! Håller verkligen med! Gränslös kärlek!

    SvaraRadera
  6. Vilken underbar bild!!
    Kram Annelie (Alvars mamma)

    SvaraRadera
  7. Vilken fin flicka ni har :)
    Hoppas allt är bra med er
    <3

    SvaraRadera