torsdag 8 juli 2010

Welcome to Vegas

Igår fick jag äntligen träffa lille Vegas. Matilda bjöd hem trots att lille godingen bara var 4 dagar gammal. Så himla liten han är. Jag kan inte fatta att Keila varit så liten. Var hon det?
Det var så roligt att träffa Matilda som mamma, hon var lugn och harmonisk fastän hon påstod att hon bara spelade. Det tror jag inte ett dugg på. Hon är redan en fantastisk mamma, det ser jag.
Vi tjejer köpte med oss våfflor och glass som vi kalasade på ute i solen på terassen.
Lille Vegas var dagen till ära klädd i Sverige-body eftersom att hans mamma ääälskar Sverige!
Jag är så glad! Han är här...

Har ni sett något mindre och sötare? Fina fina bebis.
Keila blev "Tjockamolla Rosatolla" brevid lillskrutten.

Tjejerna inspekterar Matildas nya hus.

Paulina och Frida fixar med våfflor på terassen.

Alla Matildas vänner äter god fika i solen.
Bebisarna vilar i vagnarna.

Mys!

Världens finaste Titti med världens sötaste Vegas.
........................................................
When you think I've loved you all I can
I'm gonna love you a little bit more

4 kommentarer:

  1. Så mysigt ni har det! Det måste vara Neclas gamla hus... så konstigt att man känner igen det bara på några bilder.

    SvaraRadera
  2. Ser ut som om ni har haft en mysig dag! Gott med våfflor :)

    SvaraRadera
  3. Sååååå fin liten kille <3 Och Titti ser ut som om hon varit mamma i hela sitt liv, juuu.

    SvaraRadera
  4. Nämen Ååh, sicken söt liten kille=)

    SvaraRadera