söndag 4 juli 2010

Kreativiteten flödar

Jag har ända sedan jag såg den här bilden på Angie och hennes Zahara älskat små smycken på barn och jag kommer ihåg att jag tänkte att när jag får en bebis vill jag att hon ska ha ett sött litet silverarmband. Jag har nu letat i två månader efter något men utan resultat så idag köpte lite silverberlocker och skinnband och satte mig i trädgården och gjorde ett eget.
Vill man ha något får man se till att man får det, inte sant?

Angelina inspirerar...

Keilas nya armband, made by mama

"Inte blixten när jag sover mamma!"
Håll med om att man numera kan kalla mig kreativ!

7 kommentarer:

  1. Fin blogg med mycke fina bilder på en otroligt söt liten tjej !

    SvaraRadera
  2. Hej Daniella, jag har läst din blogg sedan en stund tillbaka, och tänkte att nu var det på tiden med en liten hälsning:-) Du skriver jättefint, och det är så kul att läsa dina inlägg.Vilken fantastiskt vacker liten flicka ni har fått, jätte stort grattis!! Glad sommar/Kram Åsa

    SvaraRadera
  3. Hej. Idag tog jag upp en viktig fråga angående barn på min blogg. Gå gärna in och tyck till. MVH Sarah

    SvaraRadera
  4. Vad sägs om en dejt i nästa vecka? :)
    Kraaam

    SvaraRadera
  5. Så himla fint blev det, du är så duktig!! tack för idag, så bra ide med falsterbo :) puss på er

    SvaraRadera
  6. Så sött å fint litet armband din sessa har fått av sin mamma=) Kramen!

    SvaraRadera