lördag 3 juli 2010

It's a boy(friend for Keila)

..........................................................
Inatt klockan 00.20 föddes en lite prins här i Malmö.
Lilla lilla fina skrutten tittade äntligen ut och
mamma Matilda och pappa Robert är så stolta över sin söta kille.

Välkommen, välkommen hit till vår jord...
.....................................................
Fina Matilda,
jag är helt säker på att du just nu ligger och tittar på
din underbara son och fäller tårar över hur
fin han är och att du ler åt hur lik sin pappa han är.
Den tid som väntar dig nu är helt underbar
och jag är så glad att du får uppleva detta samtidigt som mig.
Vi ska hitta på så mycket mysiga saker med våra små
bebisar och lära dem (nästan) allt vi kan.
Jag vet att det gjorde ont och att du inte vill göra om det igen.
Det vill man inte den första tiden men jag längtar redan till nästa gång.
Jag hoppas ni njuter av er fina bebis och luktar riktigt länge på honom.
Innan du vet ordet av det har han bajs långt upp på ryggen och luktar kräk bakom öronen ;)
...................................................................
Jag älskar er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar