tisdag 6 juli 2010

Snackemoster gillar Stones

Moster Olivia är en riktig rocktjej och tyckte att Keila skulle visa världen vilka hon lyssnar på.
Barnen i vår familj är uppväxta med Rolling Stones...och Hasta Pasta! Vi älskar musik och pappa har lärt oss allt han kan om låttexter, rockhistoria, skivomslag och skandaler.
Tror ni morfar blev glad när han såg Keilas nya outfit, långt ifrån vad hennes mamma brukar klä henne i... Keila sket i och för sig på Rolling Stones, bokstavligt talat. Bodyn ligger nu nerdränkt i "Tabort" i tvättstugan. Håll tummarna för att den klarar sig!



Snackemoster tackat Olivia för den fina presenten och snickesnackar om aaaallt mellan himmel och jord. Min mamma är helt säker på att vi inte kommer få stopp på henne sen när hon väl börjar prata på riktigt. Jag är rädd för det jag med...

Oj, ett öra hamnade utanför...

Tack fina Olivia

5 kommentarer:

  1. GUD vad gullig hon är Danni! Roligt att höra hur Keila snackar, hon låter precis som Agge! Undra om dom förstår varandra? :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Och jag som har vart lite avundsjuk, tycker det känns som att Keila inte gör så mycket annat än att sova och äta. Fast på dina bilder är hon ju för det mesta vaken. =)

    Isa är absolut med mycket mer nu. Vill aldrig ligga eller sitta lugnt tillbakalutad utan ska hålla upp både rygg och nacke själv. Men man vet ju själv hur man är när man lärt sig något nytt =) Och snackar gör hon mycket, precis som er goding!

    Man kan säga att de kräver lite mer nu de små. Inte särskilt mycket soltid för mamma =)

    Hoppas allt är bra! Kram!!

    SvaraRadera
  3. Hon e ju bara så Söt lilla keila =)

    SvaraRadera
  4. aww så söt, dom är så lika, Emilia låter också ungefär så! underbart!!

    Nu kan du tävla om en sån solfilt i mon blogg, hihi!! hoppas allt är bra med er!! kramar på er

    SvaraRadera
  5. Heej
    Jag följer din blogg slaviskt här från sthlm!
    Väntar en liten dotter som bör komma vilken sekund som helst, första... Nervöst!!

    Bodyn, Roling Stones den rosa.
    Vet du möjligen var jag kan få tag på en sådan?
    Isåfall får du gärna maila mig!
    Martinaulfves@hotmail.com

    Må så gott

    SvaraRadera