fredag 9 juli 2010

Solfilt

När jag var på Falsterbo Horse Show i måndags med mammakompisarna insåg jag att jag snarast måste skaffa något sorts solskydd till vagnen då Keila fick solen i ögonen nästan hela tiden. Hon ligger där inne i vagnen och kisar och blundar hela tiden och jag har nu varit på jakt efter något bra att hänga i suffletten så att hon slipper solen. Hanna hade en perfekt lösning till sin vagn så att lilla Ellen slapp bli stekt i solen, en sorts solfilt som man fäster på kuren.
Just nu har Janni en tävling på sin blogg där man kan vinna en sådan från Hand by Mima.

Och såklart är jag med och tävlar!

Min favorit heter Retro.

2 kommentarer:

  1. Den var jätte fin! :)

    Ha en härlig helg!

    Kram

    Ps. Vi bor i Trbg :)

    SvaraRadera
  2. De tyget finns att köpa på Stoff och Stil om du sen vill ha matchande kudde eller liknande! :-)

    Du får hänga med på mammafika snart med syrran så jag får titta ordentligt på de lilla livet innan hon hinner bli tonåring!
    Kram från Sanna! (med LykkeLee)

    SvaraRadera