fredag 30 juli 2010

What to wear?

Den 14:e augusti ska Henrik och jag gå på bröllop. Jag älskar att gå på bröllop, det finns inget finare än att gå och titta på någon som "knyter sina band".
Jag har varit på ett par bröllop bland annat ett i Colombia för någon sommar sedan. Det var såklart helt underbart och jag passade på att semestra i Cartagena tillsammans med de andra som rest från Sverige.
Några år efter Colombia gifte min syster sig i Vellinge kyrka och hade bröllopsfest i mina föräldrars trädgården på Larsbogård. Ett jättefint och mysigt bröllop.
Förra sommaren gifte Matilda sig med sin Robert i en trädgård och det var helt fantastiskt fint. Årets bröllopsinbjudan har fått mig själv att längta efter den där vita klänningen...
Ifall min dröm går i uppfyllelse så gifter vi oss nästa sommar eller nästnästa sommar. Jag ser väldigt mycket fram emot den dagen.
Jag föreslog att vi skulle gifta oss i Las Vegas men Henrik vill ha stor bröllopsfest så jag blev nerröstad...

Någon som har förslag på en fin klänning jag kan ha på mig den 14:e aug?
Alla klänningsförslag är välkomna!

1 kommentar:

  1. Jag har en favorit som kommer från Ida Sjöstedt. Den är helt fantastisk!! Du hittar den här:
    http://nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/ida-sjöstedt-402/mayday-402023-11/

    Annars är denna från Acne också fin!
    http://nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/acne-658/supreme-dress-658032-11/

    SvaraRadera