lördag 3 juli 2010

Kalas för lilla Sophie

I fredags hade vi kalas för favoritsvägerskan Sophie. Det blev grill i trädgården med rosé och goda tillbehör och en god Pavlovatårta, hemmagjord maräng med yoghurt och färska bär. Fantastiskt gott och allt var lagat av Sophie. Vilken pärla min bror fått tag i.

Hon har erbjudit sig att hjälpa till med maten till dopet som går av stapeln den 24:e juli. Det tackar vi för eftersom att jag är en av de som skolkade från hemkunskapen ;-)

Bordet i uterummet är nästan färdigdukat.

Esther med min Keila

Vendela äter tårta själv.

Mmmmm...

Min syster Alexandra och lilla Sophie.

Keikei

Skönt med tunn body i sommarsolen.

Vendela ger "beejbee" snusefilten...
(över hela ansiktet)

"Klappa fiiiiiiint"

Vendela ger "beeejbee" bappisen.

"Den här kaninen kan jag ta..."

"Vad ska jag nu hitta på?"

I fina soldressen (How to kiss a frog) från Anna

"Heeeej Bibbi, är du nyklippt?"

Vendelia och Olivia leker tittut i det nya lektältet...
Tack för en mysig kväll med familjen i trädgården.

5 kommentarer:

  1. Hon är så söt lilla Keila! En liten docka!

    SvaraRadera
  2. Och Vendela är också söt, underbara barn!

    SvaraRadera
  3. oo så härliga bilder! hoppas ni hittar armbandet, såå fina!
    Var är den söta mössan från? såå söt!

    Vad säger du om imorg? kramar på er

    SvaraRadera
  4. Jag håller med Janni, mössan är att dö för ;) och säg nu inte att du köpt eller fått den från Japan ;) isåfall beställer vi en sån när ni åker till Japan nästan gång ;) va säger du? Falsterbo runt halv två imorrn? lite hästar, lite sol, massa skitsnack och avslutningsvis en fika på Aldos? kram på er!

    SvaraRadera
  5. Vilken UNDERBAR bild på din blogg (headern) längst upp - jätte vacker!

    och vad den där tårtan såg goood ut! Mmm mumma!

    Sov så gott! :)

    SvaraRadera