söndag 1 augusti 2010

Keila loves Bumbo

Favoriten här hemma just nu är Bumbon. I den kan man ju vara med överallt och snacka, titta, gurgla och jollra. Perfekt! Vad gjorde man när Bumbon inte fanns?
Igår jobbade Keilas pappa så vi körde till mamma och pappa och fick grillat och ett glas rödvin. Supermysigt! Efter maten satt vi och snackade i uterummet. Ja, Keila snackade faktiskt mest.
Min mamma är helt övertygad om att vi inte kommer få stopp på hennes prat en vacker dag...

"Fota inte hela tiden mamma..."

"Vad tycker du moffar? Ska jag följa med mamma och pappa till Las Vegas?"

"Guuud vad mormor snackar mycket..."

4 kommentarer:

  1. Danni... på den första bilden är hon jättelik dig när du var liten. Hoppas allt är bra med er. Kram

    SvaraRadera
  2. aww lilla snuttan, Emilia älskar också sin, dom kan ju vara med hela tiden då!! så smart!!

    Mysigt på onsdag!! längtar! kramar på er

    SvaraRadera
  3. Åh Sabina tycker du! så kul att höra... Det är inte många gånger jag fått höra det minsann. Men du har ju sett mig mycket när jag var liten så jag litar på dig ;-)

    Kram på er!

    SvaraRadera
  4. Vi brukade sätta Wilda mitt på bordet när vi åt hahaha

    SvaraRadera