söndag 15 augusti 2010

Bröllop

Igår eftermiddag åkte vi till Victoria Park i Malmö för att gå på Poonam och Joakims bröllop.
Det var ett helt fantastiskt mysigt bröllop med allt från glädjetårar, fina tal, god mat, goda viner, massor av champagne och väldigt mycket dans! På golvet! Ingen bordsdans som tur är. Fastän några bord stod på sina stolar och dansade men vårt bord gjorde som tur är inte detta.
Jag blev sminkad av Matilda och hade en jättefint klänning från iisa på mig. Jag kände mig så fin och jag hade så roligt!
Keila blev passad av mina föräldrar hemms hos oss och det hade gått jättebra.
Jag ammade henne innan bröllopet började vid fyra och sen gav mamma henne ersättning i flaska vid sjutiden, när vi var mitt i middagen, och sen kom hon bort till Victoria Park vid tio och då ammade jag henne på båda brösten. Sen slocknade hon för natten och sov till nio imorse.
Henrik och jag kom inte hem förrän vid tre inatt. Vi var på en riktig brakfest igår och har lite ont i huvudet idag...

Ceremonin var avslappnad och fin inomhus.
Brudparet och deras familjer.

Henrik och "mommy in heels"

Mamma Danni i lyxförpackning.

NU kan det gott vara min tur att få gifta mig.
Hrrrm...hrrm... Henrik?

2 kommentarer:

  1. Vilken fiiiin klänning och snyggt sminkad! Roligt att fixa till sig lite och gå på galaj! Kram

    SvaraRadera
  2. Sååå vacker du var gumman!!

    SvaraRadera