tisdag 3 augusti 2010

Dinosaur, Babybok och glass

Idag har vi tagit det lugnt, jag har surfat med dator och Keila i knät (!) och så har vi lekt i gymmet en stund. Keila tycker inte alls att det är jobbigt att ligga på mage och snacka längre stunder. Hon föredrar faktiskt det framför att ligga på rygg och glo upp i Brio-fåglarnas a#%len. Go figure!
Sedan fick vi hjälp av pappa Henrik att klippa Keilas tånaglar och fingernaglar så att hon inte kan riva sig mer.
På eftermiddagen drog jag ut med två uttråkade tjejer, Bibbi och Keila, vi gick en runda med moster Olivia och hennes vän Petter. Tyvärr avslutade vi en lång runda med en stor glass. Attans! Jag som har 4 kilo kvar till "Weight Before Pregnancy"! Fy Tunten!

Men den var för jävla god i alla fall!

Keila svidade om till dinosaur när vi kom hem.
Nu har hon underhållit i Bumbon och skrattat sig halvt fördärvad ett tag...

Dinosaurier måste också äta...

Nu ska jag röja lite medans hennes kungliga höghet sover och
sedan ska jag sätta mig med Babyboken.
Det var ett tag sedan jag skrev och mycket har ju hänt!

Trevlig kväll

7 kommentarer:

  1. klart mini dinos också måste äta och ha lite mammamys ;) hoppas verkligen vi kan få till en dejt på torsdag! Anders mamma ska opereras imorrn, så hör av mig då!! kram på er

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar dräkt, hon e så otroligt söt!!
    Kram från Sanna och LykkeLee!

    SvaraRadera
  3. Det är så himla kul att följa er på bloggen!
    Du skriver jättebra!
    Kram fr. ÖG <3

    SvaraRadera
  4. Nawww, hon är så söt er lilla prinsessa.

    SvaraRadera
  5. hahahahah vilken söt liten dinosaur!Verkligen söt!

    SvaraRadera
  6. Ååh, det var den sötaste lilla dinosaurie ungen jag sätt=)

    SvaraRadera
  7. vad fin bok var hittar man den? /Natti

    SvaraRadera