lördag 7 augusti 2010

Say Shoes...

Ja ordet skor lär ju bli ett av Keilas första ord. Hon har redan så många par skor att hennes mamma känner lite avund. Fast jag leder fortfarande med hästlängder.
Det roliga är att Keila inte kan gå än och hon har fler skor än sin pappa. DET tycker jag är roligt! Vi ser fram emot en liten tjej som tultar runt i alla dess fina skor nästa sommar.
Igår kväll kom Josefin från Tyskland, hon jobbar som designer på Adidas, och hade såklart med sig ett par Baby Sneakers till Keikei.

Rosa ska det vara! Tusen tack Josefin!

Keilas pappa köpte de här i julklapp till Keila.
Då var Keila blott 23 veckor gammal, i min mage...

De här köpte jag i Tokyo på Baby Gant.

Fynd från sommarrean. Dem kommer passa till många fina klänningar nästa sommar.

Söta juleskor från plastmoster Paulina.

Skor till en prinsessa från plastmoster Titti.

UGG från mormor Viveca.

Fårskinnstossor från "moster Kerstin" blir perfekta i sittvagnen till vintern.

Sötaste lilla skinnskon från plastmoster Luisa.

Gult är.... inte alls fult till en vit sommarklänning!

De första "riktiga" skorna. Klassiska vita Kavat i strl 18. Söta ellerhur?
I dem här är det tänkt att Keila ska lära sig att gå.

Sommarskor kan man aldrig få för många av, det ver Keilas mamma...

4 kommentarer:

  1. Guud så många söta skor! Jättefina allihopa.

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Vill först säga att du har en jättemysig blogg.
    Sen undrar jag om du har ammningstips på att amma offentligt. Jag behöver hjälp för just nu så känner jag mig så låst till att vara hemma pga av jag inte känner mig bekväm med att amma offentligt. Lite tips mammor emellan skulle inte skada :-)

    Rebecca

    SvaraRadera
  3. Nämmen halledudana då :) så små och söta!

    SvaraRadera
  4. Så himla många söta skor! Klart att en liten flicka ska ha tillräckligt många skor... Det och väskor är nåt man aldrig kan få för mycket av =). Finns så mycket sött till flickor... Känns som att det inte är riktigt lika stort utbud till pojkar, men man får plocka godbitarna när man väl hittar dem. För övrigt har du en väldigt mysig blogg och det är kul att läsa den. Ha en bra dag!

    SvaraRadera