måndag 30 augusti 2010

Sarah Louise - just my cup of tea!

Ibland surfar man bara rätt in i himlen. Det gjorde jag precis. Jag hittade underbara märket Sarah Louise, ett brittiskt barnmärke som gör underbara klänningar till små prinsessor, helt i min smak! Jag frossade verkligen i klänningar till Keila till nästa sommar... (Och jag som egenligen borde köpa höst- och vinterkläder till henne. Fy tunten!
Men om ni scrollar ner tror jag att ni förstår att jag är förlåten. Vem kan säga nej till de här underbara verken?
Jag är så glad att det någonstans i världen faktiskt sitter någon och gör så här söta, underbara och klassiska kläder åt små barn.
Nästa gång jag åker till London eller Usa ska det beställas och bunkras upp med.

That is the one...

Seriöst? Drömmer jag?

Jag ser redan Keila framför mig nästa sommar, tultandes i dessa bakelser.

Och hade jag haft en pojke så hade han varit klädd i detta. Tänk att det verkligen finns söta pojkkläder, sådant här har jag inte sett i Sverige.
Mer Sarah Louise åt folket!Mer ljusblått och vitt åt små pojkar.
Kan ni se Keilas lillebror i detta? Det kan jag absolut göra... Och skulle hon få en lillasyster spelar det ingen roll, Sarah Louise har mig som kund oavsett!

3 kommentarer:

  1. Riktigt sött. Jackan är ju helt underbar

    SvaraRadera
  2. Varför skulle inte Keila kunna ha blåa kläder oxå? Känns gammalmodigt att ha så könsstereotypt, rosa för flickor och blått för pojkar!

    SvaraRadera
  3. Ooooh, ja, du har rätt, just my cup of tea, too! Tänk om vi skulle ta och åka på en tjejresa till London, du och jag och bebbarna, och shoppa pluttenuttigt rosa, vitt, spetsar, tyll och annat fluff-fluff??? Och mysa med afternoon tea på Ritz och se nån mysig utställning... Det vore väl ngt?

    Puss

    SvaraRadera