måndag 23 augusti 2010

På önskelistan...

Nu vill jag komma i ordning i Keilas rum en gång för alla. Och för att det ska kunna ske måste vi ta ur luften ur dubbelmadrassen som mina småsystrar "kinesar" på när de är här.
Vi måste i vilket fall som helst ha något som våra långväga gäster kan sova på när de är här och hälsar på (läs: dricker vin och inte kan köra hem).
Jag vill ställa in skötbordet och köpa en fin matta och ställa upp alla hennes fina saker som hon fått av alla fina människor.
Jag vill så gärna ha en dagbädd som jag snabbt kan bädda om till den där personen/personerna som ska sova över och som på dagarna blir en mysig liten soffa med kuddar till Kei-chan och hennes vänner.
Det är dags nu... Keilas rum ska bli färdigt!

Hemnes Dagbädd från Ikea
3595 kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar