onsdag 18 augusti 2010

Det ska börjas i tid

För två veckor sedan provade Keila hoppgungan som jag köpte till henne på Babyland. 349 pix, som hittat!
Hon studsade lite lätt på fötteran och nådde knappt upp med ärmarna. Det var alltså lite för tidigt även ifall personalen i butiken sa att hon var hur stadig som helst och borde klara det.
Rent längdmässigt får hon vänta lite till. Jag funderar på om jag ska sätta upp den till helgen och hoppas på att lillskrutt växt några centimeter sen sist. Jag är nämligen helt säker på att hon kommer älskar sin hoppgunga.

Wiiiiiih!

Och för två veckor sedan introducerade vi även stolen för Keila. Just den här råkar vara mormor och morfars och Keila sitter hur bra som helst i den. Här hemma har vi en Stokke - Tripp Trapp (vit) som vi fick i doppresent. Det går korta stunder tills det börjar gnällas och hon vill vila ryggen.
"Ska vi äta nu då?"

Och så var jag bara tvungen att smyga in en bild på sötaste Julian.
Tänk så många fler bilder det kommer att bli på de här små grynen.

Nu kommer strax Henrik hem med mat och lite vin. Jag har tänt ljusen och laddat micron med popcorn. Ikväll blir det filmkväll. Vi hade egentligen tänkt gå ut och äta men vädret gjorde att vi ångrade oss. Jäkla höst!

2 kommentarer:

  1. Hej Danni!
    Hade likadan hoppgunga till mina barn men Zacharias händer blev helt blå av att ha dem upp sådär (tror helt ärligt att dem e felsydda) så jag fick sprätta upp den lite i sidorna... Tänkte bara så inte din lilla prinsessa ska ha de likadant! Zacharias var 5 månader när vi började annvända den och lång för sin ålder så jag misstänker som sagt lite fel...Hoppas hos gillar den! Sköt om er!
    Kram från Sanna

    SvaraRadera
  2. Hejj gumman! japps malmö imorg! runt halv 2? vi kan väl höras på förmiddan ang väder och vind :) hihi!! kramar på er

    SvaraRadera