torsdag 12 augusti 2010

Launch Party på L'ecole National med tjejerna

Nu ikväll träffade jag upp mina tjejkompisar på V.E.S.P.A här i Malmö för en liten middag innan ett Launch Party på L'ecole National. Det var lansering av deras t-shirt kollektion som dem gjort i samarbete med fotografen Jan Olofsson.
Trycket med Mick Jagger är såklart min favorit. Gå in på hemsidan för information och köpställen.

Vi tjejer snackade och skvallrade och lillsnäckan skötte sig, som vanligt, exemplariskt. Hon är så himla snäll att ha med sig. Inte ett ord eller något gnäll. Hon bara tittar storögt på mina vänner och ler då och då mot dem.
Senare på festen fick hon hänga i Baby Björnen och fotografen ville fota festens yngsta deltagare.
Frida, Paulina, Matilda och Keila till bords...


Uppallad i stolen, då sitter man riktigt bra!

Men det är ändå mysigast i mammas knä.

Flörtar med tjejerna.

L'ecole National Launch Party

1 kommentar:

  1. Så glad hon e lilla godingen, och underbar tröja ;) har du varit och snusat bebis idag? angående håret... jag brukar använda "hot curl" från Loreal innan jag lockar och sen massa dusit när det är klart ;) ha det så kul på bröllopet, och inget dansande på borden, ok!? måste ju kunna ses nästan vecka! :) kramkram

    SvaraRadera