onsdag 25 april 2012

Stanna hemma

Idag är en sådan dag då man bara vill stanna hemma och mysa. Inte hoppa ur pyjamasen och laga god långfrukost. Tyvärr sitter jag på Öresundståget på väg till jobb. Hade hellre isåfall gått på kalas med Keila idag. (Och vi missade Emilias igår eftersom vi tillbringade dagen hos Sophie.)
Det är så många tvååringar just nu.

Inatt har jag skrämt livet ur mig själv. Jag har drömt mardrömmar och vaknat kallsvettig. Vid ett tillfälle var jag så rädd att jag skickade ett sms till Henrik att han skulle komma in i sovrummet, (han satt i soffan och tittade på tv). Jag var så rädd att jag inte vågade gå ur sängen.

Märkligt det där...
Inatt ska jag sova borta innan tidig utcheck imorgon. Wish me luck!
Sen ska jag till Onkologen och krama om lilla Fru Dahl. Hon var så söt igår när hon sa till oss: Nu är jag en Dahl.

Ta hand om varandra lite extra idag.

Ballongerna vi hade med till R & S igår.

4 kommentarer:

  1. Med tanke på vad din familj går igenom är det inte konstigt att du har mardrömmar. Jag gick genom samma när jag förlorade min mormor. Jag vaknade kallsvettig och panikslagen. Det tog lång tid innan mannen kunde lugna mig.

    SvaraRadera
  2. Du förmedlar lycka och sorg i en och samma inlägg. Fint skrivet och så härligt att de gift sig och att hon också är en Dahl. Kram

    SvaraRadera
  3. (Jag glömde texten)
    Jag vet inte vad det är, men din text får mig så gråtig, både av sorg och glädje! Massa styrkekramar till dig,

    SvaraRadera