torsdag 12 april 2012

Ilskna ankor

Vi gick en tur i Pildammarna efter kvällens middag. Tanken var att bjuda fåglarna på överblivet bröd från Business class. Och det gjorde vi...

Lillan vid vattnet.

Keila skrattade åt fåglarna.
Dom var riktigt hungriga och stirriga idag.

Det slutade med att jag kastade allt bröd på en gång åt de ilskna fåglarna och sprang för mitt liv.
Otacksamma jävlar!
Henrik och Keila hade lite mer is i magen fastän han fick rycka henne från en väsande anka.

Henrik var ute efter en tröja att ha under golfstället så vi svängde inom Entré där Keikei fick ett utbrott på Lagerhaus för att hon inte fick en smörkniv...

Ok, den var prickig men ändå Keila, en smörkniv? Jag har så mycket kvar att lära dig...

5 kommentarer:

  1. Jag är livrädd för fåglar. Fattar inte hur ni vågar...

    SvaraRadera
  2. hahhaha en smörkniv? Dom är bara så roliga, man får bara stå på sig!!!! Vi saknar er!

    SvaraRadera
  3. Jag blev först imponerad å tänkte wow ni har gått hemifrån till Pildammen, men sen ser jag att ni kört hahHaha! Kram Ida

    SvaraRadera
  4. Men lilla Keila, alldeles rödgråten :( Ida

    SvaraRadera
  5. Ja, du måste lära henne välja sina strider ;)

    SvaraRadera