söndag 1 april 2012

Restylane eller Botox?

Jag funderar på att Botox'a eller Restylan'a argrynkan mellan ögonen.
Den är sååå kvar när jag slappnar av. 30-års kris? Jag? Nääää...
Ja, jag vet att det är Shallow-Hal-varning på mig men man kan väl få undra hur livet sett ut utan argrynkan!?

Men ärligt, har någon någon erfarenhet kring detta så dela gärna med er. Blir lite rädd när jag hör ordet nervgift förstår ni.
Någon som trollat bort en argrynka förr?

Annars har jag ett tråkigt meal stop i Köbenhavn. Har varit och luktat och klämt på en Burberry-jacka, i barnbutiken, som jag vill ge Keila till hennes födelsedag. Men jag får se, än så länge skiter jag inte dineros.

14.25 till Hamburg, sen hem...

9 kommentarer:

  1. Har iiiinga pass inbokade tyvärr.. ;(

    SvaraRadera
  2. Jag hade samma tankar både när jag fyllde 30 och nu 31. Usch! Men vet du, det är vackert med linjer, det visar på att du levt ett härligt liv med mycket skratt och till och med tårar, ett sådant liv är ett rikt liv och det syns i våra ansikten, det gör oss vackrare.

    Kan tipsa dig om ett bra serum som kommer från Lancôme och heter Visionnaire. Huden får en fantastiskt boost och blir silkeslen. :-)

    Du är vacker kvinna och dina rynkor är vackra, du strålar av livsglädje. Dölj inte det med botox.

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag tycker det är så himla coolt att du är ute och flyger i jobbet, liksom jobbar med att flyga! :-))) Jag gillar inte att flyga alls, men gör det ändå. Min man kom hem från London igår och det var det enda jag tänkte på, att han var i luften, och kollade Arlandas hemsida hela tiden för att se när planet hade landat. Och du liksom JOBBAR med det, coolt! :-))) En söndag bara sådär, lite Köpenhamn, lite Hamburg. Sedan hem. Det går knappt in i min hjärna! :-)))

    SvaraRadera
  4. Fattar inte hur ni pallar flytta typ 1 gång om året??! craze !:)

    Vi hela jävla veckan känns det som men officiellt på torsdag.

    SvaraRadera
  5. Jag har mina kvar....och tänk dej; jag har TVÅ!! Vet inte riktigt om det blir så bra om man börjar fixa det...ha det bra, tack för en roligt blogg

    SvaraRadera
  6. Äsch, det är inte så farligt med lite botox bara man inte får dille på det och håller på för mycket. Då slutar man som Anna Anka haha! Men du är redan så snygg så jag vet inte om det går att bli snyggare ;) Fick du paketet by the way? Kram

    SvaraRadera
  7. Men jag tror det här är ett aprilskämt ;-)

    SvaraRadera
  8. Å det vill jag med stör mig sjukt mkt på min rynka, ser den heeela tiden Men mitt bekymmer är att botox och restylane går ju bort och måste ju vara det värsta att få tilbaka den när man en gång sluppit.Och jobbigt och dyrt att hålla på och fylla ut resten av livet, men hmm nog klart värt det. Jag säger gör det:)

    SvaraRadera
  9. Jag stör mig också på min "arga-rynka" och ska därför ta bort den med botox hehe. Fyller 30 om en vecka och ska unna mig det i födelsedagspresent :-) Du borde läsa detta www.botoxguiden.se/rynkbehandling-rynkor/ står mycket viktig info om det hela / kram s

    SvaraRadera