onsdag 25 april 2012

A nice haircut

Jag är på stopp med jobb och när jag tittade mig i spegeln innan blev jag ledsen. Fy fan vad jag ser sliten och ledsen ut.
Och mitt hår! Asså det ska vi inte snacka om ens. Jag är svart i hårbotten och de blonda slingorna är typ vita och så slitna och kluvna i topparna att jag borde skämmas.

Så jag klippte mig...
Men plumbe-tangen vi använder till plomberade vagnar ombord.
Det rök i vart fall tre cm. Så nu behöver jag inte skämmas över slitet hår..tror jag.

Den är vass den där tången.
Ser ni bonna-brännan btw?

Sen klippte jag upp lite.
Haha, nä jag skulle bara skrämma Henrik. Han vill inte ha en kortklippt tjej.

Mina fällda lockar... Haha!

4 kommentarer:

  1. Haha du är för rolig! Plumbe-tangen haha! Kram Erika

    SvaraRadera
  2. Nämen Danni! Du får ta en tur till London nästa gång så hjäkper jag dig istället :) Kram

    SvaraRadera
  3. Knappast konstigt ! hänger ju svarta moln på din himmel...

    Mkt modigt att klippa dig själv måste jag säga! Jag tänkte också kapa av mitt. Det mår inte bra!

    SvaraRadera