fredag 20 april 2012

I lagom tempo

Hela dagen har gått i ett lagom tempo. Vi sov till åtta, åt frukost, Henrik försvann iväg på lite möten och sen träffades vi upp för lunch och kaffe innan lite shopping och glass i solen.
Idag har jag försökt att tänka lite gladare, det går lättare när solen skiner...

Kyckling, potatis och tzaziki på Steakhouse på Lilla Torg.
Keila åt mer än mig...
Gott ju!

"Här tar vi en feffe mamma!"

"Caffufino?!"

"Feffen kommer snart"

Såhär balanserar Madicken på taket.

Keila älskar Madicken och härmar allt hon gör ;-)

"Akta Madicken, inte lamla ner!"

Glass på Drottningtorget.

Jordgubb och vanilj.

Keila vägrar blöjan. Totalvägrar...
Hon vill ha "tyssan".
Enda problemet är att hon kissar i "tyssan".

Den här "tyssan" ligger i tvättmaskinen nu...

3 kommentarer:

  1. hAHAHA LILLA SÖTRMPAN. vAD FIN HON ÄR LILLA kEILA, HENNE GJORDE NI BRA :-)
    Fan caps lock, orkar inte ändra :P

    SvaraRadera
  2. Så fin hon är, jättefina kläder! Hon verkar vara en rolig prick :)

    SvaraRadera
  3. Å, söta unge!! Tyssan... Pottränar ni något?

    Jag var ju i Malmö för 1,5 vecka sedan, med ett ganska fullspäckat schema (som det brukar vara när vi är i Malmö...). Men jag lovar att höra av mig nästa gång vi kommer. Kan bli i slutet av maj, hade vart jätteskoj att ses. Vi tog ett glas vin på lilla torg nu när vi var där, med utsikt över Koi. Jag tittade efter dig i alla fall.

    Ja, jag saknar Italien. Jättemycket. Det är ett fantastiskt land! Förstår att du också gör det. Men Malmö känns ju ändå bra mycket mer internationellt än där vi bor nu... Här händer det inte allt för mycket.

    Isa har förresten fått en ny "kisskompis". Vi köpte en docka med en egen potta, så de kissar ihop nu =) Ett tips kanske?

    Tänk att våra små fisar är två år nu. Det är helt sjukt vad tiden går fort. Snart dags igen kanske? ;)

    Kramar till er!!

    SvaraRadera