fredag 13 april 2012

Fredagsmys

Jo nu för tiden är det sådant vi sysslar med på fredagar.
Idag körde vu dessutom på äkta Svenne-banan-fredagsmiddag.
Helstekt fläskfilé med pommes och bearnaisesås och rött finvin.

Det är fint det...
Imorgon ska vi göra något vääääldigt speciellt. Och det återkommer jag såklart med.

Vi gav pippiorna en chans efter dagis idag och de var faktiskt snälla idag.
Kanske för de insett hur gott det ekologiska brödet från business class är?
Eller så är det bara så att fåglarna är snällare i Slottsparken än i Pildammsparken.

Vår i Slottsparken.

Nu sover Keila och jag och Henrik dricker vin och spelar Rumble. Romantiskt va?

3 kommentarer:

  1. He, he, du är för rolig du Danni.
    Ha en fortsatt mysig fredagskväll med allt vad det innebär av gott vin o Rumble.
    Hälsa Henrik så mycket o pussa söta Keila.
    Stor go kram.
    Essie

    SvaraRadera
  2. Så härligt!! Tyvärr kan inte jag och K spela Rumble mot varandra för han är lite bättre än mig varje gång och det förstör fredagsmyset. Man kan ju inte vara bra på allt. Ha en trevlig lördag. Kram

    SvaraRadera
  3. Mysigt det låter, vin är inte fel, jag drack ett par glas jag med igår. Vad spännande, undrar vad ni skall göra idag lördag då ;)

    SvaraRadera