söndag 1 april 2012

Lördag

I fredags hade vi en jättetrevlig kväll hos min vän Matilda och hennes familj. Vi åt trerätters och drack gott vin och pratade till sent. En riktigt härlig kväll.

Igår tog vi det lite lugnare men åt mycket onyttigare... Vi träffade Rasmus och Sophie och såg film och bara tog det lugnt.
Klockan ringde 05.30 imorse och jag är just nu på väg ut i flyget.
Men jag är inte borta jättelänge innan jag far hem för söndagsmys med familjen. En Amsterdam och en Hamburg bara.

Vad har ni hittat på i helgen?

2 kommentarer:

  1. Jag var bland annat på Ikea och där såg jag en reklamaffisch för bostäder och jag tror bestämt att din Henrik var med på en av bilderna där :D

    SvaraRadera
  2. Packat, packat mer och sen lite till....och ätit måltidsersättning Tjihooo

    SvaraRadera