söndag 15 april 2012

Min ängel

Min mormor är väldigt sjuk och det gör ont att hon inte är lika stark och pigg som vanligt.
Jag saknar henne så fruktansvärt mycket. Min mormor. Min fina stålmormor. 
Jag är så glad att Keila har en lika fantastisk mormor i min mamma. Har man bara det så kan man klara hur mycket som helst i livet. Ni förstår inte hur mycket min mormor hjälpt mig genom åren.

När jag tänker på allt vi gjort och allt jag delat med henne så är hon en av de mest fantastiska människorna i mitt liv. Jag är så lyckligt lottad som fick henne som min mormor.

"Vi elkar mormor Ulla"
 



 





Mormor, vi kommer och hälsar på en stund imorgon.
 

9 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder på er lilla ängel!
    Håller tummarna för att mormor Ulla snart blir bra igen.
    Vår mormor har också alltid kallats Stålmormor.

    SvaraRadera
  2. Förstår precis vad du menar.. <3

    SvaraRadera
  3. Herre Jesus så söt liten ängla keila💗💗💗💗 min systers minsta har likadana vingar och dom är väldigt poppis.

    SvaraRadera
  4. Vilken bedårande liten ängel!
    Hoppas mormor Ulla blir bra igen!

    SvaraRadera
  5. Jag saknar min mormor & morfar ofta (dom är i himlen..)
    Det är hemskt när folk man älskar blir äldre, lite tröttare och inte orkar lika mycket...

    SvaraRadera
  6. Usch vad jobbigt... =(
    Underbara bilder på en liten söt ängel <3 De värmer nog otroligt i mormors hjärta när hon ser dem <3

    SvaraRadera