fredag 7 maj 2010

Sleeping beauty

Nu ska jag skryta lite om vår dotter. Det får man väl? Jag tycker i alla fall att jag förtjänar lite skryt eftersom att jag haft några baby-blues dagar och gråtit mig halvt fördärvad om vart annat.

Vår lilla snäcka fick mat 00.00 igår kväll, vid 01.00 var vi färdiga och Keila somnade och sov till 6.30. Då fick hon äta igen och därefter somnade hon vid bröstet och så sov vi till 11.30 då pappa Henrik väckte oss. Hon tycker minsann om att sova, precis som sin mamma.
Var lite rädd där ett tag att hon skulle bli som pappan sin, Mr Insomnia och vara vaken nätterna till ända.

Idag har vi lyssnat på musik här hemma, just nu spelas Roxette, you've got to love Spotify! Jag har städat, Henrik har tränat och lillan ligger i sin vagn och tittar ungefär 25 cm rakt ut i luften. (Det är så långt hon kan se enligt Henrik...).


Ler så gott i sömnen

2 kommentarer:

  1. oj vilken sjusovare! vad härligt!! jätte söt!

    SvaraRadera
  2. Klart man får skryta om sin dotter, det är det mammor gör bäst ;) haha
    skönt att få sova ordentligt på natten, det gör mycket! btw han skriver jäkligt underhållande din andra hälft! ha en mysig helg! kram

    SvaraRadera