måndag 24 maj 2010

Brunch med tjejerna

Igår kom mina bästa tjejer hit med brunch. Vi satt i mamma och pappas uterum och snackade och åt i flera timmar. Lilla Keila var såklart med men sov sig tyvärr igenom hela träffen. Men det hann ändå bli massor av bebisgos. Jag själv höll knappt henne på hela dagen. Men det är så det ska vara. Jag är trygg med att andra håller min bebis och det är ju tur för det är många som vill hålla...
Fy för bubblan vad kul vi kan ha det när vi ses. Det är så långt mellan gångerna tycker jag, förr i världen sågs vi nästan varje dag. En sommar bodde vi ihop i Grekland, en hel sommar. Alla fem i ett rum. Jisses! Kommer man inte nära varandra då så gör man det aldrig.
Vi har så mycket att ta igen tjejer... Men en sak är säker, Keila kommer inte få åka till Kos och säsonga med DJ Hångel, vem av oss var det förresten som var med när DJ Hångel fick sitt dj-namn? Jag vet...

(Jag har snott lite bilder från Paulinas Facebook).

Mamma och dotter

Vi fem

Elsa och Keila
Elsa kom från Göteborg bara för att få hålla...

Frida och Keila


Tyvärr är det sällan vi ses alla fem så man får passa på med kameran...


Ligger och myser i vagnen

5 kommentarer:

  1. Åhhh vad fina vi är ;)

    Elsa kom från göteborg å ville hålla å släppte aldrig hahaha :)

    ps. Skrattar frtf åt pilatesbollen

    puss!

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder :) håller med ovanstående skrivare.. Pilatsbollen och de "lånade" förlossningsbrevet, ja jag skrattar fortfarande! :)

    Ja skanörskyrka är underbar, vi hade en helt fantastisk dag igår.. men är nästan lite små sliten fortfarande!! snacka med Janni om en eventull dejt nästan vecka, hade varit riktigt kul att få se söta Keila! :) Kramkram

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder på er!! ja så skönt att dom sover så bra!!
    Ja tänkte komma ner till malmö en dag i nästa vecka till Hanna & Ellen så då kan vi ju försöka ses allihoppa :) hade varit super roligt!

    Så roligt att läsa om din förlossning, jag är glad att jag slapp spricka och fick ett fint littet snitt nere under troskanten, hihi! Vet ju inte om förberedelseoljan kan hjälpa faktiskt? hihi ja smörjde ju som tusan men nu blev det ju snitt istället :)

    Kramar till er

    SvaraRadera
  4. hahaha Jag har oxå jobbat med honom på Kos. 2001 tror jag bestämt det var

    SvaraRadera
  5. Såg precis att jag känner igen Elsa. Hon var ju på Kos det året

    SvaraRadera