fredag 28 maj 2010

4 veckor

Idag är vår älskade lilla stjärna fyra veckor gammal. Jag kan inte förstå var tiden tar vägen.
Den sista månaden av graviditeten kändes som en evighet medan denna månad verkligen sprungit iväg. På gott och ont. Bokstavligt talat alltså, jag har inte längre ont sedan förlossningen. Smärtan är borta, men den är inte glömd...

Lilla Keila har funnits i våra liv, utanför magen, i hela fyra veckor men det känns som att hon alltid varit hos oss. Hon är så självklar och alla nya grejor hon gör får mina ögon att tåras.
Det är det här som är livet. En bebis som du skapat av kärlek och som ska växa upp hos dig många många år fram över. Jag kunde inte önska mer i mitt liv just nu.
Jag visste inte att man kunde känna sådan kärlek till ett barn. Älskade, älskade Keila.


Som vi längtat efter dig - Keila, en dag gammal

Jag hoppas du känner hur älskad du är - Keila, fyra veckor gammal

3 kommentarer:

  1. Grattis sötate Keila på 1 månaders dagen! visst har det varit den bästa månaden någonsin!? ;) ha en skön helg!! kram från oss

    SvaraRadera
  2. Men åh vilken söt liten hatt hon har på sig.. Och vilken söt liten tös. Eller ska jag säga stor hihi Grattis

    SvaraRadera
  3. Hon är så fin Danni!! Jättesöt hatt! :-) Kram

    SvaraRadera