onsdag 19 maj 2010

Äntligen sushi

Igår lunchade jag med Lotta på Koi här i Malmö. Jag har saknat sushi så mycket.
Det är helt klart en av nackdelarna med att vara gravid, att inte få äta sushi. Jag vet att det finns vissa som tycker det är ok att äta sushi men jag valde att inte göra det.
Men igår fick jag äntligen chansen igen. Jag och Keila traskade till Lilla Torg och mötte upp Lotta. Vi satt och pratade förlossning i flera timmar. Lotta ska snart ha sin bebis och ville veta en hel del kring det som väntar. På ett sätt kände jag mig avundsjuk på vad hon har framför sig. Faktiskt! Jag har ju mitt bakom mig... Det får mig att känna lite längtan till nästa gång.
Jag vet, jag är sjuk i huvudet...

Känner man sushikocken på Koi så får man fina meddelanden tillsammans med maten...

När vi kom hem mös vi i soffan och "snackade" länge.
Sen vilade vi en stund på eftermiddagen innan det var dags för instruktioner från mamma och pappa. Vi ska nämligen passa deras hus eftersom att de åkt en vecka till Grekland idag.

1 kommentar:

  1. haha nej det kanske är lite svårt att ta med lilla keila upp i luften ;) det är sjukt mysigt att kunna åka ner och bara hänga där några timmar och snacka skit med alla stammisar, super mysigt!! va hittar ni annars på om dagarna? har hon börjat få några rutiner sötisen?? Kram

    SvaraRadera