lördag 29 maj 2010

Red Lips

Vi undrar varje dag hur vår lilla tjej kommer se ut när hon blir äldre.
Ja redan hur hon kommer se ut om en månad. Vi är så nyfikna på henne.
Ibland kan vi fortfarande titta på henne och undra vem hon är och varför hon hamnade hos just oss.
En dag ska hon gå sin första dag i skolan, bråka med en vän, gråta över ett brustet hjärta, måla sin läppar röda, dricka sitt första glas vin, tappa bort sin handväska, flytta till sin egen lägenhet, bråka med sin mamma och prova sina vingar helt på egen hand.
Jag hoppas det dröjer ett tag för jag vill ha henne som bebis hos mig länge, länge.

Vi väntar med att måla läpparna va? Snälla var min lilla tjej lääänge...

Och inget flirtande med killar på minst tjugofem år tycker morfar, farfar, morbror och pappa.

6 kommentarer:

  1. Vi ville kika in och ge en stor kram till alla FAB mamas på mors dag!

    Hoppas att du har en UNDERBAR dag!

    ♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Heej!! Vi tänkte oss vid ett på entre, för det är så dåligt väder idag ju!!
    Vad säger du om det?
    Här är mitt nummer, 0737817776!! ska bli så roligt att ses!!
    kramar

    SvaraRadera
  3. Vilken myspys blogg du har :)

    SvaraRadera
  4. hehe härliga bilder=) så söt hon är! Fin din blogg blivit!

    SvaraRadera
  5. Tack för igår, sjukt mysigt! kul att få se er lilla docka, hon är verkligen bedårande kram från oss

    SvaraRadera