lördag 15 maj 2010

Fripassagerare

Idag är det riktigt mysväder, klockan är halv två och vi har har precis stigit ur våra pyjamaser...
Jag har precis ammat lilla prinsessan i en timme och nu ligger hon och sover i sin vagn som jag, tack vare vår lägenhet med öppen planlösning, kört runt henne i.

Det var inte förrän jag ställde ifrån mig vagnen och satte mig här vid datorn som jag såg att en fripassagerare lagt sig i korgen under vagnen. Bibbi försöker verkligen vara med på ett hörn hela tiden. Hon är fortfarande väldigt nyfiken på bebislukten och vill gärna vara nära och slicka på huvudet. Det tillåter vi såklart inte eftersom Bibbi snusar på andra hundars piss och skit nedanför på gatan stup i kvarten. Ja, ni förstår!

Om en stund ska vi, trots höstvädret, bege oss ut en runda och få lite frisk luft. Jag röstar på köpcentrat Entré så att vi slipper bli våta. Och frisk luft får vi ju till och från bilen, inte sant?

Bibbi passar bebisen

3 kommentarer:

  1. Hej, Vad fin vagn ni har! Är det en UJ? //Anna

    SvaraRadera
  2. Hej Anna!
    Ja det är en UJ som min sambo valde men jag är också nöjd med den nu.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken söt bild, perfekt om vovven blir trött i tassarna ju ;) huset ligger i Tornedalen, norbotten! man bli ju jäkligt sugen på att sätta på sig flippflopps och solbrillor och ta första bästa flyg upp! säg bara till vilken dag som passar dig och Keila bäst :)

    SvaraRadera