tisdag 22 mars 2011

Love it...


De här två bedårande klänningarna fick Keila från Malou Barré.
Jag älskar dem. Det är precis sådana här klänningar jag vill klä Keila i denna sommar. Klassiska, ljusa och docksöta. Varför finns inte sånt någon annanstans? Hur svårt ska det vara att göra söta kläder till barn?
Jag är så trött på att HM envisas med Hello Kitty (har dem gjort en livslång deal eller?), Molo och dess knasiga färger och mönster och teddymaterial, Lindex rutiga, randiga och röda Fix-kläder och Mimmi Mus på varenda liten grej inne på Kappahl.  Varför ska barnen vara så jäkla tuffa redan? Vad hände med sött och gulligt?
Varför, varför är det bara Malou Barré som gör fina klassiska klänningar till småtjejerna? (Söta byxor och skjortor till småpojkarna också faktiskt).

Ett tips till alla designers som gör vår och sommar-barnkläder, 
tänk...

*Madicken
*Svenskt
*Sommar
*Saftförsäljning vid vägkanten
*Nyplockade hallon på ett grässtrå
*Idas Sommarvisa
*Rågblonda flätor
*Vita rosetter

Hur jävla svårt ska det va?

Det är just nu härliga priser inne på Malou Barrés hemsida.
Skynda fynda söta kläder innan dem tar slut...

5 kommentarer:

  1. Kanske du skulle börja ny karriär som kläd designer kidswear? :)

    SvaraRadera
  2. Å vad söta!! Jag håller med dig, hur svårt kan det vara?! ;)

    SvaraRadera
  3. du har säkert redan koll på läget men jag sprang inom Next på Entrè och där tyckte jag man slapp alla dessa figurer och fann massor sött och gulligt!!

    SvaraRadera
  4. Håller med dig till hundra procent!! Varför förstöra alla kläder med fula tryck och sånt??? Det ska va sött till små flickor!!!! Puss på er!

    SvaraRadera