tisdag 29 mars 2011

Girl talk...

...ja det blir alltid juicy när vi tjejer i "innersta kretsen" träffas. Ens gamla fina väninnor kan liksom allt om en. Vet allt, minns allt och kan allt. Matilda lagade en spicy köttfärssås och när vi ätit var snacket igång ;-)
Ni skulle bara sett vad Paulina visade på Matildas finger innan jag gick. Jag skrattade nästan hela vägen hem, hahahaa!

Keila har varit en riktig gnällröv heeeeeeeela låååååånga dagen, jag trodde jag skulle bli tvungen att behöva spola ner henne på toaletten eller något. Hennes gnäll har gått rakt igenom märg och ben. Och nu äntligen sover hon, jag tar ett glas vin i väntan på min Henke. Sen ska jag sova sjuttiofem minuter i timmen.

Var tar dagarna vägen? Det går så fort och vi har något inplanerat varje dag. Jag har liksom aldrig tid att bara vara hemma. Jag älskar vår lägenhet. Den är så mysig och vi har så mysiga grejor. Här känns det verkligen "hemma". 
Någon som vill se hur vi har det kanske?
Nu ska jag återgå till mitt röda glas...

Ett glas vin på Ocean Drive hade jag ju inte tackat nej till, 
men just ikväll går det lika bra här hemma i soffan....

5 kommentarer:

  1. Vill gärna se hur ni har det i hemmet :)

    SvaraRadera
  2. Ja vill jätte gärna se hur ni bor!

    SvaraRadera
  3. Danni, du är så jävla snygg!! Speciellt på den bilden :) Kramar från London

    SvaraRadera