fredag 4 mars 2011

I väntan på Lotta och Pyret...

Nämn något som gjorde dig glad igår: Henrik kom hem tidigare från jobb...


Vad gjorde du kl 08 imorse: Slog upp ögonen och hann precis stoppa Keila från att ramla ner från vår säng.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade bakpotatisen i ugnen, (inte färdiga än...)

Det sista du sa högt: Aj, aj, aj!

Det senaste någon sa till dig: E deeeeee!?

Vad har du druckit idag: Oj, inget än...

Vad var det senaste du åt: En bit Brieost.

Vad var det senaste du köpte: Biotherm foundation. Light! 420

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit

Vad är det för väder hos dig nu: Grått, grått och grått.

Godaste glassmaken: Blåbär

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja...

Sover du tungt: Nej, inte sen jag fick Keila.

Drömmer du mardrömmar: Nästan varje natt :(

Trivs du med ditt jobb: Ja, jag till och med saknar det! Har inte flugit sen i augusti 2009!

Favoritklädsel: Jeans, tunika och ballerinaskor

Favoritlåt just nu: "Pilutta dig" (har jag något val?)

Vad ser du om du tittar till höger: Tv'n

Vad gör dig glad just nu: Middagen med vin ikväll

Vad ska du göra härnäst: Bjuda Lotta på lunch i mina föräldrars hus.

Höger eller vänsterhänt: Vänsterhänt.

Humör just nu: Glad och förväntansfull...

Favoritgodis: Salta Malacofiskar.

Kläder just nu: Svart Cheap Monday Jeans och svart tunika.

Sommarplaner:? Oh yes! Förhoppningsvis en Miami-trip och sedan ska vi på bröllop i Spanien.

Hur många kuddar sover du med: Vi har sex kuddar i sängen. Mysigt!

Spelar du något instrument: Nope

Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska.

Vad är viktigast för dig: Kärlek

Är du kittlig: Japp

Snarkar du: Njäääeeee...

Stjärntecken: Oxe

Äckligaste insekten: Spindel

Längtar du mest efter just nu: En semester med min lilla familj

Nu kommer Lotta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar