onsdag 9 mars 2011

En vanlig tisdagskväll...

...eller inte.
Vi brukar kanske inte träffas upp mitt i veckan och äta sushi och dricka vin sådär bara. Men det är inte långt ifrån. Vi tycker om att umgås, jag och mina syskon och våra bättre hälfter.
Vi har jättemysigt och är som en enda stor familj.
Jag är så glad att jag har alla de här fina människor runt omkring mig.
Gårdagskvällen blev verkligen lyckad. Vi sex kom Henrik med maten och då hade vi badat barnen och satt på dem pyjamas. Tyvärr gjorde vi misstaget att inte lägga ungarna innan vi åt, men men, man lär sig nåt nytt varej dag. Det var som vanligt hög ljudnivå runt middagsbordet, men det är vi alla vana vid vid det här laget ;-)

Två ungar i högtryckstvätten...

Bordet är dukat!

Nam..nam...

One big happy family!

Efter maten blev det spel.

Royaltist! Eller hur var det nu?
Hahahahahaaaa!

Tack för en mysig kväll kära familj.

2 kommentarer:

  1. Å vad det ser gott ut Danni!!!
    Keila är helt underbart charmig och då ser ju jag ändå bara på korten : )
    Hoppas ni mår fint Kram Linn

    SvaraRadera
  2. ÅH vad fint här är gumman!! SÅÅÅÅ gott med sushi!! vi saknar er.. Emilia är nästan helt bra nu!! hörs imorg! pusspuss

    SvaraRadera