lördag 19 mars 2011

Busungen


Såhär busig får man vara hos mormor och morfar när mamma och pappa är på fest.
Keila och hennes kusin Vendela har busat och busat och haft så roligt.
Det var en trött men glad bebis som mötte mamma innan.
När man är hos morfar får man äta glass helt själv. Visst blir det kladdigt men man kan ju bada.

Henrik och jag hade jätteroligt igår kväll. Vi var hemma halv fyra efter 30-årsfesten och drinkar på Koi. Jag är ganska trött idag...
Vi (Henrik) köpte med oss fyra mål mat hem från Burger King vilket jag tyckte var lite onödigt eftersom att vi bara åt två... Men vi var riktigt hungriga. 
Nu har vi hämtat hem vår busunge och hon ska alldeles strax somna så att jag kan streama Sons of Anarchy.

Ha en trevlig lördagskväll.

1 kommentar:

  1. Guuuuuuuud!!! Detta inlägget har jag missat. Att ingen har kommenterat denna bilden är katastrof! =)
    Kolla så söt hon är.. jag dör, plastmosters lilla charmroll!

    SvaraRadera