tisdag 18 december 2012

Saknat mig?

Åh jag har saknat mig kan ni tro.
Tre dagar uppe bland molnen och jag vill inget annat än att ligga här hemma i soffan och lukta i Keilas nytvättade hår men min standby börjar klockan 06.00 imorgon och trafikvakten brukar inte vara mig nådig. Alltså ligger uniformen nytvättad och redo på stolarna vid köksön och bara väntar på mig...

Ser fram emot en ledig helg i alla fall.

Min lilla prinsessa, som jag saknat dig.

Ostar som jag köpt i Bryssel. Vi får nog evakuera imorgon, jisses vad de luktar illa.
Men så smakar de ju så förbaskat gott också. 
I flyget på väg hem fick jag ha de i påsar som man klistrar igen men inte fan hjälpte det.
"Vem fan har dött ombord!" var det någon som sa.
Ehehe...min ostar typ.

Vi hörs imorgon!


4 kommentarer:

  1. Nyfiken! :-) Hur funkar det med din uniform? Köper du den själv, behöver man flera uppsättningar? Har du ansvaret för att den ser ok ut och tvättas? Som sagt, nyfiken... :-)

    SvaraRadera
  2. Förstår att du längtar hem till Keila!:) Jag har saknat dina inlägg!:) Kram kram

    SvaraRadera
  3. Haha, tänkte precis det när jag såg att du köpt "le rustique". Riktigt god, men nej, det är nog inget jag skulle frakta från Bryssel, eller ha i kylskåpet för länge. =) Meningen är att osten ska "andas"!

    Hoppas allt är bra med er!

    Kramar från ostarnas land!

    SvaraRadera