måndag 3 december 2012

En prins eller en prinsessa?

Det brittiska hovet väntar tillökning. En liten tronarvinge, prins eller prinsessa.
2013 blir ett Baby Boom-år, precis som alla andra då, men i vänskapskretsen blir det galet mycket små bebisar! En efter en poppar magarna upp. Två graviditeter har jag fått reda på senaste veckan bara och i natt, när jag precis gått upp pga min tidiga check-in, hörde jag en bil som startade nere på vår gård och det betyder att en liten prinsessa snart är här. Fantastiskt! Underbart!


Jag tycker att den här videon är så mysig och tänk att den är gjord enbart med bilder.
Ja, 1000 bilder typ...men ändå.





6 kommentarer:

  1. Cool film!
    Tror det blir en tjej då Kate verkar drabbats av grym illamående... ;)
    Kram Sofie

    SvaraRadera
  2. Åh vad jag saknar dina inlägg, är du uppe i luften och flyger i oväder?

    SvaraRadera
  3. Hoppas allt är ok, Danni!
    Kram Anna J

    SvaraRadera
  4. Saknar också dina inlägg! Hoppas ni har en bra helg. /Mie

    SvaraRadera