onsdag 12 december 2012

Julfest på Gadis!

Idag är det julfest på Keilas dagis och lillan är uppklädd till tänderna med siden-"osett" i håret och julig outfit. Hela morgonen sjöng hon julsånger och dansade för mig och Henrik.
Snacka om att vara i "Christmas mood".

Det är inte ofta jag hinner fånga henne på bild numera.

Lilla prinsessan.
Dagens outfit kommer från Kappahl. 
Tunikan är från lilla avdelningen men jag tyckte den var så söt och billig så vi slog till och tightsen är stickade och varma.

Lite utsläppt i nacken var väldigt viktigt så att hon kunde känna sitt Rapunzel-svall...

Själv sitter jag på Standby här hemma sedan kl 11 och har än så länge inte hört något från trafikvakten.
Men jag tror bara att det är en tidsfråga... 
Det känns så nervöst att vara på standby, man hoppas hela tiden att man ska slippa samtidigt som att man vill att de ringer tidigt så att man kan komma iväg och komma hem innan det är sen kväll.

Nåväl, jag kan ju passa på att ta igen lite blogginlägg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar