onsdag 26 december 2012

Julafton

Vi firade som vanligt julafton hos mina föräldrar tillsammans med Henriks föräldrar. Mina syskon och deras familjer. Ja, vi är ett rätt stort gäng. Julen var lugn och fridfull förutom när spelen åkte fram...
Vi är så jäkla många och alla vill höras och synas. Jag älskar min stora familj och vill själv ha en sådan när jag blir....äldre. ;-)

Julklänningen på och taggad till tusen.

"Sån som Madicken har!"


Julian och Keila.

Julbordet.

Alexandra, Johan och småtjejerna.

Och så kom han äntligen... Keila hälsade honom välkommen men hon släppte inte min hand.



Hoppas ni hade en fin julafton!

3 kommentarer:

  1. Åh så fina de är småttingarna! God fortsättning!!

    SvaraRadera
  2. Ni ser ut att ha haft det jätte mysigt! Så kul att barnen är så nära varandra i åldrarna :-)
    God Fortsättning!!

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. fina ni är! Jag hade en jättemysig julafton. :-)

    SvaraRadera