fredag 18 oktober 2013

Nyföddfotograferingen

När Etienne var en vecka gammal gjorde vi en nyföddfotografering hos Ramona Bach och passade samtidigt på att ta lite bilder på Keila. Vi blev så himla nöjda med resultatet. På Ramonas New&Unborn-sida kan man se några av bilderna på Etienne. Bland annat den här översta på rosa filten med ett leende i sömnen...
Ramona är fantastiskt duktig och lyckas verkligen fånga det lilla extra. Kolla runt på hennes bilder på hemsidan.


Nu ska vi välja tre förstoringar som ingår.
Det blir inte det lättaste...





Vår vackra Etienne.


Så många favoriter!

Vilka tycker ni att jag ska förstora?

8 kommentarer:

  1. Jättefina kort. Jag gillar det näst längst ner mest.

    SvaraRadera
  2. Jag röstar på den på dig och Etienne, den vänstra på Keila och nummer 3 nerifrån på Etienne :-)

    SvaraRadera
  3. Och glömde det viktigaste: alla bilderna är helt fantastiska.

    SvaraRadera
  4. Oj vilka fina bilder. Jag tycker den med hängmattan och den 3:e nerifrån är jättefina, den när man ser lite rynkor. Men jag förstår att det är svårt att välja. Alla är verkligen jättefina.
    /Karin

    SvaraRadera
  5. Superfina bilder! Jag röstar på den med dig och Etienne, den med Keila där hon sitter helt vanligt och man ser henne bra och nära, samt den på Etienne som är bild 3. Jag är inte så förtjust i bilder där man "klär ut" bebisar med krimskrams som änglavingar, rosetter mm. Men det är ju en smaksak:) Ha en skön helg! M v h Elin

    SvaraRadera
  6. Bilden på dig och Etienne är väldigt fin (blicken mamma - barn) och den vänstra bilden på Keila är också mycket bra. Annars är jag inte heller för bilder med rosetter och hängmattor så övriga bilder hade jag valt bort.

    SvaraRadera
  7. Bilden på dig och Etienne tycker jag du ska förstora, sedan den vänstra på Keila där hon sitter upp och sen den när Etienne ler :-) //Bee

    SvaraRadera
  8. Bild 1,2 och 5 är mina favoriter, fast alla var fina! Svårt att välja. Vilka blev de tillslut?

    SvaraRadera