torsdag 17 oktober 2013

Happy Birthday Daddy

Världens bästa Henrik fyller 36 idag. Keila och jag smög upp tidigt för att fixa hans favorit - pannkakstårta med ljus i, juice och kaffe med presenter på sängen. Etienne är lite ovan vid det här med att fira födelsedagar och passade på att väcka honom innan vi hann bli färdiga. Det gjorde inget, han låtsades sova när vi kom tassandes och gjorde Keilas dag...

Pappa i klämma, halsband och armband. Och en styck bebis.

Keila, Etienne och jag åkte till Höllviken för att handla kalasmiddag. Henrik och jag åt lite delikatesser till ett glas vin medans barnen sov innan förrätten...

Kalixrom på mina favorittallrikar från Royal Copenhagen.
Barnen fortsatte att sova...

De sov sig igenom huvudrätten också och vaknade lagom till desserten. Helt ok för oss. Vi har hunnit prata massor och jag har till och med hunnit lägga på läppglans lite då och då.
Att bara vara vi ibland.

Stort grattis Henrik. Hopas att vi tre gjorde din dag lite extra speciell.
Vi älskar dig.

3 kommentarer:

  1. 36?!!! Hade jag aldrig kunnat gissa!!! Ser inte ut att vara en dag över 30! =)

    SvaraRadera
  2. Vibbarna känns! Lycka till ni underbara!/Anneli

    SvaraRadera
  3. Jag njuter av din familj o du har en underbar blogg fina du.Jag har köpt Rosa Bandet Kramar från mamma till 3 sam barnbarn. Babs

    SvaraRadera